Hola de nou!
A continuació us presentem un document on es mostra una gran quantitat d'avenços per a la inclusió de nens i nenes amb deficiències motòriques mitjançant les noves tecnologies. El document es diu: "CAPACIDADES VISIBLES, TECNOLOGIAS INVISIBLES" presentat per Rafael Sánchez Montoya.
Les TIC poden ser un element d'unió, comunicació i innovació en la mesura que es situen dintre del paradigma emergent de la Intel·ligència Ambiental (ubiqüitat, transparència i adaptabilitat). Amb l'ajuda de casos pràctics es mostra en aquest document que per a millorar la comunicació i les competències curriculars dels alumnes amb necessitats educatives específiques és necessari un andamiatge de recursos: programari, perifèrics i metodologia adequada i el treball cooperatiu de famílies, professors i els serveis de suport (assessors, mèdics, informàtics, etc).
Per a finalitzar, aquest document ens ofereix una prometedora investigació sobre els nous perifèrics d'accés a les TIC basats en la substitució sensorial que s'espera suposin un canvi important en la interacció alumnes - TIC.
Molt interessant!
http://portal.perueduca.edu.pe/basicaespecial/xtras/ponencia1_seminario.pdf
Per a finalitzar, aquest document ens ofereix una prometedora investigació sobre els nous perifèrics d'accés a les TIC basats en la substitució sensorial que s'espera suposin un canvi important en la interacció alumnes - TIC.
Molt interessant!
http://portal.perueduca.edu.pe/basicaespecial/xtras/ponencia1_seminario.pdf
No hay comentarios:
Publicar un comentario